Základní informace

3 položek celkem
1 trénink
1 100 Kč

Zatím nevěřím, ale EMS trénink chci vyzkoušet. Pojďte do toho a budete příjemně překvapení, co EMS umí. Pochopíte, proč toho zatím nikdo nelitoval.

EMS1001
10 tréninků
10 000 Kč

Začínáte s cvičením a chcete se dostat do formy? Rádi byste zpevnili postavu a odstranili bolesti zad? Pojďte si dát 10 týdenní tréninkový plán a uvidíte kam to spolu dotáhneme.

EMS1002
20 tréninků
18 000 Kč

Hledáte výborný způsob, jak shodit přebytečná kila, zatočit s celulitidou a nabrat svalovou hmotu? Věřte, že s 20 týdenním tréninkovém plánem to dokážete.

EMS1003

EMS trénink je pokroková, velmi efektivní a časově nenáročná metoda tréninku s překvapivými výsledky. Její podstatou je aktivace a stimulace svalů pomocí řízených elektrických impulsů, stejných jako jsou ty, které vysílá Váš mozek.

EMS trénink uznal Mezinárodní olympijský výbor jako tréninkovou metodu již v roce 1972.

1. Bezpečnost

Bezpečnost klienta mám na 1. místě. Proto používám přístroj německé firmy Miha Bodytec, která jako první přišla s touto technologií na trh a je špičkou ve svém oboru na světovém trhu. Tento systém zaručuje díky naprosto přesnému přenosu impulsů, jednoduchému, ergonomickému a rychlému ovládání intenzity zátěže plnou kontrolu nad procesem celého tréninku.

Samozřejmým předpokladem jsou také kvalifikace a zkušenosti trenéra, který vede EMS trénink. Velkým benefitem jsou také vlastní zkušenosti trenéra s různými formami cvičení, fyziologií zátěže a regenerací, protože pak přesně ví, jak se klient během a po cvičení cítí a co potřebuje.

2. Efektivita

EMS trénink celého těla je vysoce efektivní a časově úsporná tréninková metoda určená k nárůstu svalové síly při současném snížení množství tělesného tuku. Jedna tréninková jednotka je tak intenzivní, že trvá pouhých 20 minut během nichž se do cvičení zapojí 95% svalů celého těla. Ve srovnání s konvenčním fitness tréninkem se při EMS aktivuje mnohem více svalových vláken a to rovnoměrně ve všech kosterních svalech.

Hlavními efekty EMS cvičení jsou:

  • aktivace a posílení svalů rovnoměrně v celém těle
  • rychlá redukce tukové tkáně
  • vyřešení problémů s celulitidu
  • aktivace a posílení hlubokého stabilizačního systému
  • aktivace a posílení svalů pánevního dna
  • odstranění svalových disbalancí
  • odstranění bolestí zad
  • lepší držení těla
  • okamžitý růst rychlých svalových vláken
  • zmnožení nervových spojení

Jednotka je vždy vedena kvalifikovaným trenérem, který sleduje celý průběh a řídí intenzitu zátěže a tím zajišťuje maximální efekt tréninku. Ke spolehlivému dosažení individuálních cílů stačí cvičit jednou týdně. Účinnost tréninku prokazuje i řada vědeckých studií.

3. Motivace

Díky odbornému dohledu je EMS osobním tréninkem, kde rozhodující roli sehrává trenér. Klíčovou úlohu sehrává nejen v odborném vedení tréninku, ale také v podpoře a motivaci klienta. Jeho úkolem je nalézt rovnováhu mezi úrovní výkonnosti a stanovenými cíli klienta a povzbuzovat klienta k maximálnímu nasazení. To je cesta k úspěšnému dosažení cílů.

Dalším z hlavních úkolů trenéra je sledovat dodržování termínů jednotlivých tréninků. Díky tomuto závazku se z počáteční nesmělé pohybové motivace stane trvalá a komplexní změna chování, včetně aktivnějšího životního stylu.

Díky vyplavení endorfinů po každém cvičení získáte postupně větší chuť do cvičení a to Vás bude motivovat k aktivitám v tomto směru.

 

 

Dále se podívejte na:

Palec nahoru_zeleně1 Přínosy EMS tréninku, co tím získáte Palec nahoru_zeleně1

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení