Základní informace

3 položek celkem
1 trénink
1 100 Kč

Zatím nevěřím, ale EMS trénink chci vyzkoušet. Pojďte do toho a budete příjemně překvapení, co EMS umí. Pochopíte, proč toho zatím nikdo nelitoval.

EMS1001
10 tréninků
10 000 Kč

Začínáte s cvičením a chcete se dostat do formy? Rádi byste zpevnili postavu a odstranili bolesti zad? Pojďte si dát 10 týdenní tréninkový plán a uvidíte kam to spolu dotáhneme.

EMS1002
20 tréninků
18 000 Kč

Hledáte výborný způsob, jak shodit přebytečná kila, zatočit s celulitidou a nabrat svalovou hmotu? Věřte, že s 20 týdenním tréninkovém plánem to dokážete.

EMS1003

EMS trénink je pokroková, velmi efektivní a časově nenáročná metoda tréninku s překvapivými výsledky. Její podstatou je aktivace a stimulace svalů pomocí řízených elektrických impulsů, stejných jako jsou ty, které vysílá Váš mozek.

EMS trénink uznal Mezinárodní olympijský výbor jako tréninkovou metodu již v roce 1972.

1. Bezpečnost

Bezpečnost klienta mám na 1. místě. Proto používám přístroj německé firmy Miha Bodytec, která jako první přišla s touto technologií na trh a je špičkou ve svém oboru na světovém trhu. Přístroj je v souladu s normou DIN 33961-5 pro tréninkové elektrostimulační přístroje a je certifikován pro použití v lékařských zařízeních. Tento systém zaručuje díky naprosto přesnému přenosu impulsů, jednoduchému, ergonomickému a rychlému ovládání intenzity zátěže plnou kontrolu nad procesem celého tréninku.

Samozřejmým předpokladem jsou také kvalifikace a zkušenosti trenéra, který vede EMS trénink. Velkým benefitem jsou také vlastní zkušenosti trenéra s různými formami cvičení, fyziologií zátěže a regenerací, protože pak přesně ví, jak se klient během a po cvičení cítí a co potřebuje.

2. Efektivita

EMS trénink celého těla je vysoce efektivní a časově úsporná tréninková metoda určená k nárůstu svalové síly při současném snížení množství tělesného tuku. Jedna tréninková jednotka je velmi intenzivní. Trvá pouhých 20 minut, aktivuje 95% svalů a tyto svaly provedou 65 tisíc kontrakcí. Toto jiným způsobem nedocílíš. Ve srovnání s konvenčním fitness tréninkem se při EMS aktivuje mnohem více svalových vláken a to rovnoměrně v téměř všech kosterních svalech.

Hlavními efekty EMS cvičení jsou:

  • aktivace a posílení svalů rovnoměrně v celém těle
  • rychlá redukce tukové tkáně
  • vyřešení problémů s celulitidu
  • aktivace a posílení hlubokého stabilizačního systému
  • aktivace a posílení svalů pánevního dna
  • odstranění svalových disbalancí
  • odstranění bolestí zad
  • lepší držení těla
  • okamžitý růst rychlých svalových vláken
  • zmnožení nervových spojení

Jednotka je vždy vedena kvalifikovaným trenérem, který sleduje celý průběh a řídí intenzitu zátěže a tím zajišťuje maximální efekt tréninku. Ke spolehlivému dosažení individuálních cílů stačí cvičit jednou týdně. Účinnost tréninku prokazuje i řada vědeckých studií.

3. Motivace

Díky odbornému dohledu je EMS osobním tréninkem, kde rozhodující roli sehrává trenér. Klíčovou úlohu sehrává nejen v odborném vedení tréninku, ale také v podpoře a motivaci klienta. Jeho úkolem je nalézt rovnováhu mezi úrovní výkonnosti a stanovenými cíli klienta a povzbuzovat klienta k maximální koncentraci a nasazení. To je cesta k úspěšnému dosažení cílů.

Dalším z hlavních úkolů trenéra je sledovat dodržování termínů jednotlivých tréninků. Díky tomuto závazku se z počáteční nesmělé pohybové motivace stane trvalá a komplexní změna chování, včetně aktivnějšího životního stylu.

Díky vyplavení endorfinů po každém cvičení získáte postupně větší chuť do cvičení a to Vás bude motivovat k dalším aktivitám v tomto směru.

 

 

Dále se podívejte na:

Palec nahoru_zeleně1 Přínosy EMS tréninku, co tím získáte Palec nahoru_zeleně1