Jak to dělám já | EMS trénink DOMA

3 položek celkem
1 trénink
1 100 Kč

Zatím nevěřím, ale EMS trénink chci vyzkoušet. Pojďte do toho a budete příjemně překvapení, co EMS umí. Pochopíte, proč toho zatím nikdo nelitoval.

EMS1001
10 tréninků
10 000 Kč

Začínáte s cvičením a chcete se dostat do formy? Rádi byste zpevnili postavu a odstranili bolesti zad? Pojďte si dát 10 týdenní tréninkový plán a uvidíte kam to spolu dotáhneme.

EMS1002
20 tréninků
18 000 Kč

Hledáte výborný způsob, jak shodit přebytečná kila, zatočit s celulitidou a nabrat svalovou hmotu? Věřte, že s 20 týdenním tréninkovém plánem to dokážete.

EMS1003

 

Jak už samo logo EMStreninkDOMA.cz napovídá, jsem specialista na EMS trénink doma u klientů, nebo v kanceláři.

Možná patříte mezi ty, kteří si z různých důvodů nestíhají zacvičit, anebo jste se zatím neodhodlali jít do akce, byť chápete, že by to pro Vás bylo velmi prospěšné.

A právě proto jsem tady já, abych Vám s tím pomohl. Podám Vám pomocnou ruku a provedu Vás přes propast diskomfortu a přešlapování a podpořím Vás, abyste to zvládli.

Vzbudím ve Vás touhu po cvičení.

Se mnou budete chtít cvičit a dokážete velké věci při minimální časové investici.

Naplňte velmi pěkné pořekadlo ... Nesni o svém životě, žij svůj sen.

 

Milé dámy a vážení pánové, přátelé, to, co Vám můžu slíbit na 100% jsou dvě věci:

1. Nepůjde to samo.

2. "Vymáčknu" z Vás maximum možného, abyste dostali to, co si zasloužíte a za co mě platíte. Smajlík_zelený

Mým cílem je dostat Vás do formy a splnit Vaše očekávání, se kterými do tohoto programu jdete, ať už jste sportovec, manažer, maminka na mateřské, nebo vážený senior. Možné přínosy  EMS tréninku DOMA můžete prostudovat zde.

Profesionálové používají profesionální vybavení a proto i EMS trénink DOMA pracuje s nejlepší technologií na světovém trhu - certifikovaným přístrojem od německé firmy Miha Bodytec.

Co k tréninku budete potřebovat?

  • dobrou náladu a chuť do tréninku (Pokud ji náhodou nebudete mít, s mým příchodem Vám to naběhne. Prostě se postarám o to, abychom si to společně užili.) 
  • prostor 2,5 x 1,5 metru (příjemným benefitem je zrcadlo - uvidíte se a je to fajn zpětná vazba k mým pokynům během cvičení)
  • dobrý pitný režim (minimálně 0,5 litru před a 0,5 litru po tréninku)
  • dostatek energie pro trénink - dostatečný energetický příjem před tréninkem
  • doplnění živin po tréninku
  • vše ostatní, potřebné k provedení tréninku budu mít připravené já

 

Jak tedy vlastní trénink probíhá? Společně projdeme těmito fázemi:

1. Přesun na místo tréninku, vysvětlení, oblečení

Nejdříve zvolíme vhodný prostor, stačí nám 2,5 x 1,5 metru. Než se vrhneme do tréninku, seznámím Vás se vším, co Vás čeká. Vysvětlím, jednotlivé fáze tréninku, způsob pohybu, nastavení intenzity, aby trénink byl přiměřený a zároveň maximálně účinný. Poté si obléknete sportovní prádlo, zapnu Vás do tréninkové vesty a propojím elektrody s přístrojem. To, že k propojení elektrod a vesty s přístrojem používáme kabely má velkou výhodu v tom, že přenos signálu z přístroje na Vás je zcela přesný a to zaručuje naprostou kontrolu a bezpečnost během tréninku. Vaši bezpečnost a maximální užitek mám vždy na prvním místě.

2. Vyzkoušení pohybu a nastavení intenzity zátěže

Ještě jednou si v oblečení zopakujeme základní postavení a základní pohyby, které budeme během tréninku provádět. Poté již spouštíme přístroj a nastavíme Vaši individuální intenzitu zátěže postupně pro jednotlivé svalové skupiny. Po tomto základním nastavení jednotlivých partií, ještě doladíme intenzitu při celkovém zapojení všech svalových skupin. Tímto jsme připraveni k vlastnímu tréninku.

 

3. Vlastní řízený trénink

Začínáme vlastní trénink, během kterého provádíte jednotlivé pozice dle předcvičení a pokynů. Je to makačka a cítíte, že pracuje opravdu celé tělo. Během tréninku případně upravuji intenzitu zátěže tak, abychom odvedli maximálně efektivní práci dle Vaší momentální kondice. Není účelem Vás zničit za 7 minut, ale provést Vás v přiměřeném nasazení a koncentraci celými 20 minutami. Povzbuzuji Vás, kontroluji správnost prováděných pozic, hecuji Vás a s pořádnou dávkou zdravé motivace vše zvládáte.

 

4. Máte to za sebou, odstrojení, úklid

Výborně jste zvládli procvičit celé tělo. Následuje odstrojení a jdete se převléci ze sportovního oblečení. Během této doby poklidím a sbalím vše, co jsme použili při tréninku.

 

5. Zhodnocení, naplánování, odchod

Zaslouženým nápojem doplníte tekutiny a zhodnotíme aktuální trénink a probereme cíle, které jsou před námi. Upřesníme si také termín dalšího tréninku. S přáním pěkných dnů se rozloučíme.

Novým klientům, kteří se mnou cvičili poprvé zavolám 2-3 den po cvičení, abych si ověřil, jak se cítí a zda je vše v pořádku. Je to pro nás důležitá zpětná vazba pro nastavení dalšího tréninku.

Vaše bezpečnost a Váš maximální užitek z tréninku jsou u mě na 1. místě.

Pokud řešíme bolesti zad, kombinujeme EMS trénink DOMA (1 x týdně) se spirální stabilizací pomocí tzv. SM systému (po instruktáži cvičí klient samostatně každý den). Tato kombinace obou metod se osvědčila jako nejefektivnější řešení.

 

Chci svůj termín_zeleno modré