Přinosy EMS tréninku

3 položek celkem
1 trénink
1 100 Kč

Zatím nevěřím, ale EMS trénink chci vyzkoušet. Pojďte do toho a budete příjemně překvapení, co EMS umí. Pochopíte, proč toho zatím nikdo nelitoval.

EMS1001
10 tréninků
10 000 Kč

Začínáte s cvičením a chcete se dostat do formy? Rádi byste zpevnili postavu a odstranili bolesti zad? Pojďte si dát 10 týdenní tréninkový plán a uvidíte kam to spolu dotáhneme.

EMS1002
20 tréninků
18 000 Kč

Hledáte výborný způsob, jak shodit přebytečná kila, zatočit s celulitidou a nabrat svalovou hmotu? Věřte, že s 20 týdenním tréninkovém plánem to dokážete.

EMS1003
  • rovnoměrně aktivované a zpevněné svalstvo =>  vytvarovaná postava 
  • větší svalstvo =>  silnější a rychlejší látková výměna, lepší fungování těla 
  • větší svalová hmota spotřebovává více kalorií =>  redukce tukové tkáně 
  • podpora růstu rychlých svalových vláken =>  rozvoj dynamiky a rychlosti 
  • aktivace všech svalů včetně hlubokého stabilizačního svalstva =>  lepší pohybová koordinace 
  • lepší podpora kostry =>  vyřešení problémů s ploténkami a bolestmi zad 
  • aktivace svalů pánevního dna =>  vyřešení problémů s inkontinencí 
  • rovnoměrné zapojení svalů =>  odstranění dysbalancí 
  • šetrná aktivace a zapojení poraněných svalů =>  rychlejší rekonvalescence po zranění 
  • skvělý pocit nejen po cvičení =>  budete se prostě cítit dobře 

 

... proč lidé volí EMStreninkDOMA.cz ?

  

1. Protože chtějí být zdraví

Máte sedavé zaměstnání? Trpíte bolestmi zad?
Pomocí elektrické stimulace svalů aktivujete hluboký stabilizační systém, díky čemuž dojde ke zmírnění či úplnému odstranění chronické bolesti zad. Na základě výborných zkušeností kombinujeme při bolestech zad EMS trénink se spirální stabilizací, tzv. SM systém (vysvětlím, předvedu, naučím).

Trpíte inkontinencí?
Zapojením a posílením ochablých svalů pánevního dna Vám EMS pomůže zmírnit, či úplně odstranit potíže s inkontinencí.

EMS je vhodné i pro seniory 
Při EMS tréninku nemusíte vykonávat složitý pohyb a tato specifická zátěž šetří klouby. EMS je tedy také ideální možností sportovního vyžití pro seniory a lidi trpící obezitou, kteří se chtějí vrátit zpět do formy. 

EMS trénink prokazatelně snižuje riziko srdečních chorob, hladinu špatného cholesterolu a tuku v krvi.

  

2. Chtějí redukovat tuk

EMS pomáhá redukovat přebytečný tuk ve 3 úrovních.

1. Samotný trénink EMS je velice energeticky náročný. Tělo spotřebuje velké množství energie, díky čemuž dochází ke spalování tuků. Navíc díky použité frekvenci elektrických stimulů účinně bojuje s celulitidou a zpevňuje vazivové tkáně.

2. Trénink EMS absolvujete 1x týdně. Tím, že intenzivně a komplexně zapojíme až 95 %  svalstva, trvá regenerace organismu 5-7 dní. Po celou tu dobu jede tělo ve zvýšeném energetickém režimu - regeneruje. Jednodušeji řečeno tělo týden po cvičení využívá energii na zocelení organismu, než aby ji ukládalo v podobě tuků.

3. Pravidelným EMS tréninkem docílíme nárůstu svalové hmoty. Více svalové hmoty znamená zvýšení spotřeby energie i když je tělo v klidu včetně spánku. Jde o efekt zvýšení bazálního metabolismu, což je hodnota energie, kterou tělo pořád "pálí" pro zajištění základních funkcí organismu i když je v klidu.

 

3. Chtějí aktivovat svaly, nárůst síly a výkonnosti

V lidském organismu je zhruba 600 svalů. Přičemž i vrcholoví sportovci jsou schopni vědomě zapojit pouhý zlomek z nich. Zbylá část svalů je při tréninku nevyužita. Během cvičení s EMS však zapojíte. ať chcete nebo nechcete, rovnoměrně až 95 % svalové hmoty.

Dochází tak k symetrické hypertrofii (nárůstu) svalových vláken rovnoměrně v celém těle. Elektrická stimulace svalů tedy pomůže organismu zapojit svaly, které doposud zaostávaly za velkými svalovými partiemi (jako např. hluboký stabilizační systém, pánevní dno a páteřní systémy).

Zapojení téměř všech svalů během 20 minut vede nejen k jejich maximálnímu posílení, ale také ke zvýšení fyzického výkonu a vytrvalosti.

To jsou jedny z hlavních důvodů, proč EMS trénink využívají i známí vrcholoví sportovci, jako například Usain Bolt, Rafael Nadal, Radko Gudas a další.

EMS trénink je vhodný také jako rehabilitační cvičení. Samotná technologie EMS vychází z elektroléčby. Je tedy vhodná pro aktivaci poraněných svalů či svalů, které nebyly kvůli poranění dlouho používány. Předchází se tím zbytečnému ochabnutí, tzv. atrofii svalů.

 

4. Chtějí získat motivaci k pohybovým aktivitám

Díky vyplavení endorfinů po každém EMS tréninku získáte postupně chuť cvičit a věnovat pohybové aktivitě více pozornosti, času a energie.

 

5. Chtějí uspořit čas a peníze

Nemáte čas na cvičení, ale přesto chcete být zdraví a ve formě? EMS je pro Vás ideálním řešením. Jedna lekce trvá pouhých 30 minut, přičemž samotný trénink zabere 20 minut (10 minut je vyhrazeno na přípravu).

Díky jedinečné efektivitě stačí EMS trénink absolvovat 1x týdně, abyste dosáhli požadovaných výsledků, které se rovnají 90 minutám strávených v posilovně.

EMS trénink Vám však nešetří pouze čas, ale také peníze. Pokud EMS srovnáte s návštěvou fitness centra s osobním trenérem, tak zjistíte, že díky tomu, že EMS lekci stačí absolvovat pouze jednou za týden, jsou finanční výdaje za celý tréninkový program výrazně nižší.

 

S EMStrenikDOMA.cz tedy budete:

  • zdravější
  • mít lepší kondici
  • mít svěží vzhled

Budete se prostě cítit lépe.

 

Dále se podívejte na:

Jak to dělám já_zeleně Jak to dělám já  Jak to dělám já_zeleně